نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5315
-
الف
+

«مهرداد صدیقیان» بازیگر سریال «مدینه» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «مهرداد صدیقیان» بازیگر ایرانی سریال های شبکه آی فیلم 2 آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهرداد صدیقیان» زاده ۳۰ دلو/بهمن ۱۳۶۷ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر اهل کشور ایران است.

«مهرداد صدیقیان» از کودکی کار تیاتر را به صورت غیر حرفوی در مکتب آغاز کرد و اولین موفقیتش این بود که سرپرست یک گروه تیاتر در مکتب شد و در مسابقات بین مکاتب مقام نخست را کسب کرد.

او چندین بار تلاش ناموفق در تست های بازیگری داشت تا اینکه در سال 1384 خورشیدی در سن ۱۶ سالگی برای فلم «عصر جمعه» ساخته «مونا زندی» پذیرفته شد.

پس از آن توانست در میان ٣٠٠ تن برای بازی در فلم «اتوبوس شب» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» انتخاب شود؛ وی برنده‎ جایزه‎ی بهترین بازیگر نوجوان از جشنواره‎ی کودک و نوجوان همدان شد و در جشنواره دالیان چین نیز جایزه‌ بهترین بازیگر از نگاه مردم برای فلم«اتوبوس شب» را دریافت کرد و همچنین جایزه بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما را در سال ١٣٨۵ خورشیدی برای بازی در این فلم به دست آورد.

«مهرداد صدیقیان» بعد از آن هم حضور موفقی در آثاری همچون «دیوار»، «کنعان»، «موج سوم»، «حیران» و ... داشت.

فلم «حیران» ساخته «شالیزه عارف پور» محصول سال ۱۳۸۷ خورشیدی در مورد یک دختر اهل شمال ایران به نام ماهی(باران کوثری) است که عاشق یک پسر افغانستانی به نام حیران(مهرداد صدیقیان) می شود و این مسئله بستری می شود برای اینکه مشکلات و چالش های پیش روی ازدواج یک دختر ایرانی با یک پسر افغانستانی بررسی شود. 

«مهرداد صدیقیان» با ایفای نقش «بهمن» در سریال «مدینه» به کارگردانی «سیروس مقدم» به اوج شهرت رسید.

وی بعد از ایفای نقش در سریال «مدینه» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد به صورت جدی‌تر و حرفوی تر به سینما پرداخت.

وی با 6 فلم «جاده باریک می‌شود»، «سونامی»، «ایده اصلی»، «سمفونی نهم»، «رقص روی شیشه» و «طلا» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست لقب پرکارترین بازیگر را بگیرد.

ایده اصلی (۱۳۹۷)، طلا (۱۳۹۷)، سونامی (فلم) (۱۳۹۷)، سمفونی نهم (۱۳۹۶)، عطر داغ (۱۳۹۶)، پدیده (۱۳۹۵)، ماجرای نیمروز (1395) و... از جمله آخرین فلم هایی بوده که صدیقیان در آن ایفای نقش کرده است.

همچنین وی در سریال های رقص روی شیشه (۱۳۹۷)، مدینه (۱۳۹۳)، شاهگوش (۱۳۹۲)، دیوار (۱۳۹۱)، حیرانی (۱۳۹۱) و سقوط یک فرشته (۱۳۹۰) نیز نقش آفرینی کرده است.

گفتنی است، فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و سریال «دیوار» با بازی «مهرداد صدیقیان» از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال مدینه

دانلود سریال دیوار

دانلود فلم ماجرای نیمروز

ع ا

نظر شما
ارسال نظر